شرکت حریر ترمه آریا

دستمال کاغذی تبلیغاتی

دستمال کاغذی تبلیغاتی

حریر ترمه آریا

دستمال کاغذی ترمه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات سلولزی، دستمال کاغذی تبلیغاتی ، دستمال کاغذی سفارشی ، چاپ روی دستمال کاغذی ، دستمال کاغذی اختصاصی ، استفاده از ماشین آلات مدرن .
بکار بردن مواد اولیه مرغوب خارجی در محصولات کاغذی ترمه از قبیل دستمال کاغذی و استفاده از طرح های متنوع مورد پسند سلیقه های مختلف، نوآوری در تولید، مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاهای کنترل کیفیت و رعایت موازین و اصول تولید چه از لحاظ بهداشتی و چه از لحاظ انطباق با استاندارد ملی و بسته بندی درجه یک، توانسته است نه تنها دوستداران پروپا قرص خود را که سالهاست فقط ترمه را به عنوان دستمال کاغذی قـبول دارند همچنان با خود داشـــته باشد، بلکه روز به روز بر خیـل مصرف کنندگان خود بیفزاید و اینگونه اسـت که اغراق نکرده ایم اگر بگوئیم محصولات سلولزی ترمه از قبیل دستمال کاغذی می باشد.

“دستمال تبلیغاتی” چیست؟

مسلما همه شما می دانید که امروزه دستمال کاغذی ترمه به عنوان یک وسیله بهداشتی و بسیار پرکاربرد استفاده می شود. از این رو در هر مکان و محفلی از بسته های مختلف دستمال کاغذی تبلیغاتی استفاده می شود.

این یعنی دستمال کاغذی یک وسیله بسیار پرکاربرد در جامعه محسوب می شود.

این جاست که شما می توانید هدف تبلیغاتی خودتان را روی کاربرد بالای دستمال کاغذی سوار کنید و این اتفاق باعث می شود که در نظر کاربر به شکل ناخودآگاه دیده شوید و همیشه حضور فعال داشته باشید.
از این رو چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی یکی از انواع بازاریابی وتبلیغات محسوب می شود که در انواع کشورها و شهرهای مختلف دنیا وجود دارد. به طبع سفارش انواع آن نیز درصد بالایی از سفارشات تبلیغاتی مشتریان را به خود اختصاص می دهد.
از این رو بهتر است با آریا هنر پیشرو به عنوان یکی از بهترین تولید کننده دستمال کاغذی تبلیغاتی آشنا شوید.
تخصص ما تولید محصولات سلولزی ، دستمال کاغذی سفارشی ، چاپ روی دستمال کاغذی ، دستمال کاغذی اختصاصی در انواع طرح ها و ابعاد و با متنوع ترین قیمت ها ی باشد.

جهت مشاوره با کارشناس فروش ما تماس گیرید

09122162207

دستمال تبلیغاتی
چاپ جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی
دستمال کاغذی تبلیغاتی رستورانی
چاپ جعبه های دستمال کاغذی تبلیغاتی

دستمال کاغذی تبلیغاتی یکی از پرمصرف ‌ترین کالاهای بهداشتی سراسر جهان است که در انواع مختلف و به شکل بسیار گسترده ‌ای تولید، عرضه و مصرف می‌ گردد. در 14 اوت سال 1894 میلادی صاحب یک کارخانه کاغذ سازی آلمانی به نام گوت لوب کروم (Gottlob Krum) کاغذ بسیار نازکی را که برای نرم و لطیف شدن به گلسیرین آغشته شده بود، به عنوان اولین دستمال کاغذی به ثبت رساند. به دنبال اختراع دستمال کاغذی تبلیغاتی در آلمان، از سال 1924 شرکت آمریکایی کیمبرلی کلارک نیز دستمال کاغذی کلینکس را وارد بازار کرد که از سلولوز پنبه تولید شده بود. این محصول با استقبال چشمگیری مواجه شد. به طوری که در ایران دستمال کاغذی با نام کلینکس شناخته می‌ شود.

پس از آن شرکت‌ های مختلف اروپایی و آمرکایی اقدام به تولید دستمال کاغذی کرده و این محصول کم کم به یکی از پرمصرف ‌‌ترین کالاها در سراسر جهان تبدیل شد.

طبق گزارشی که در سال 2018 منتشر شد، سرانه مصرف محصولات سلولزی در جهان 80 کیلوگرم در سال به ازای هر نفر می‌ باشد که این خود بیانگر حجم بالای مصرف دستمال کاغذی در دنیاست.

در ادامه به شرح و بررسی روند تولید این کالای با اهمیت می ‌پردازیم.

 

دستمال کاغذی تبلیغاتی
دستمال کاغذی تبلیغاتی

مراحل تولید دستمال کاغذی

 مرحله 1) درختان ماده اصلی تشکیل دهنده دستمال کاغذی هستند. ابتدا پوست درختان برداشته شده و به لایه ‌های نازکی تبدیل می‌ شود. این لایه‌ها به قطعات چیپس مانند در اندازه‌ های یکسان (حدود 1 در 4/1 اینچ) تبدیل می‌ شوند.

 

مرحله 2 ) در حدود 50 تن از تکه چوب های تولید شده به همراه 10هزار  گالن مواد شیمیایی پخت و پز ترکیب شده و به دوغاب تبدیل می ‌شود. سپس دوغاب تولید شده به اجاق‌های فشار با ارتفاع حدود 18متر به نام دایجستر (هاضم) فرستاده می‌ شوند.

 

مرحله 3 ) در فرایند چندین ساعته پخت مواد، بخش عمده ‌ای از رطوبت چوب تبخیر شده و در نتیجه وزن مخلوط حدود 25‌ تن کاهش می ‌یابد. این مخلوط ترکیبی از سلولز، فیبرها، لیگنین (الیاف چوب متصل به هم ) و دیگر مشتقات است.

 

مرحله 4 ) خمیر کاغذ تولید شده به داخل سیستم ‌های شوینده چند مرحله ‌ای فرستاده می ‌شود که در این سیستم‌ ها مواد لیگنین و مواد شیمیایی پخت و پز از خمیر برداشته می ‌شوند. سپس مایعی موسوم به روغن سیاه از خمیر کاغذ جدا شده و به مرحله دیگری ارسال می ‌شود .

مرحله 5 ) طی فرآیندی چند مرحله ‌ای خمیر های شسته شده به همراه مواد سفید کننده گیاهی، رنگ های حاصل از فیبر را از بین می ‌برند. لینگن باقی‌ مانده رنگ کاغذ را به مرور زرد می ‌کند و لازم است به رنگ سفید در آید تا کاغذی سفید رنگ را تولید کند.

 

مرحله 6 ) در این مرحله خمیر مجددا با آب ترکیب شده و مخلوطی حاصل می‌ شود که از 5/99 درصد آب و 5/0 درصد فیبر تشکیل شده است. کاغذ‌ های ذخیره ‌شده به داخل صفحات مشبک افشانده می‌ شوند. این عمل باعث چلانده شدن مقدار زیادی از آب می ‌شود. این مرحله صفحه ‌های مات شده‌ای به پهنای 18 فوت (5/5متر) را در با سرعت 6500 فوت (1981متر) در دقیقه تولید می ‌کند.

 

مرحله 7 ) صفحات مات به داخل سیلندر‌هایی عظیم با نام یانکی درایر منتقل می ‌شوند. این صفحات در سیلندرهای فوق فشرده و خشک شده و رطوبت نهایی آن‌ ها به 5 درصد کاهش می‌ یابد.

 

مرحله 8 ) در مرحله بعدی کاغذ ها کریپ می ‌شوند. کریپ شدن فرایندی است که کاغذها را بسیار نرم کرده و به آن‌ ها کمی حالت پرچین‌ مانند می ‌دهد. کاغذ ها در حین کریپ شدن، به وسیله تیغ‌ های فلزی خراش داده می ‌شوند.  این عمل انعطاف ‌پذیری کاغذها را افزایش می‌ دهد اما در مقابل باعث کاهش قدرت و ضخامت آن‌ها می‌ شود. این فرآیند با سرعت یک مایل در دقیقه انجام شده و در انتهای آن کاغذ ها  بر روی ریل‌ های بزرگی پیچیده می‌ شوند.

 

مرحله 9 ) در مرحله پایانی کاغذ ها بر روی ماشین‌ های مبدل بارگذاری می ‌شوند. پیچ ‌های آن‌ ها باز شده، بریده می ‌شوند و مجددا به دور لوله‌ های مقوایی نازک پیچیده می ‌شوند. در نهایت کاغذ های پیچیده شده جهت تبدیل به محصول نهایی به کارخانه ‌های برش و بسته‌ بندی فرستاده می ‌شوند.

 

دستمال کاغذی عموما در دو نوع جعبه‌ ای و دستمال توالت تولید و عرضه می‌ گردد.

 

دستمال کاغذی تبلیغاتی
دستمال کاغذی تبلیغاتی

 

دستمال کاغذی جعبه‌ ای

برای تولید دستمال کاغذی جعبه ‌ای علاوه بر خود کاغذ به جعبه و کارتن هم نیاز است. جعبه دستمال کاغذی از طرح فیلم و زینک تهیه شده و در ساخت آن از مقوای پشت ‌طوسی استفاده می‌ شود که بسته به سلیقه سفارش‌ دهنده می ‌تواند دارای طرح ‌های مختلف باشد.

 

پس از آماده شدن جعبه‌ ها کاغذ ها باید برش داده شوند. برای انجام این برش‌ها از دو نوع دستگاه مختلف استفاده می ‌شود. نوع اول دستگاه تیغ و تا می ‌باشد که به وسیله یک تیغ دوار کاغذ ها را در اندازه معینی برش می ‌دهد. اندازه برش به قطر دورانی تیغ بستگی دارد و قابل تنظیم نیست.

نوع دیگر دستگاه برش دستگاه فول‌ کات است که از یک انبر دوطرفه مجهز به تیغ برش استفاده می ‌کند. در این دستگاه رول ‌های کاغذ روی دو عدد رول ‌باز‌کن قرار گرفته و در سمت دیگر با فشار هوا وارد محفظه برش می ‌شوند. در این محفظه دو عدد تیغ برش به صورت مورب کاغذ را در ابعاد مشخصی برش داده و پس از تا کردن، آن‌ها را در میز خروجی قرار می ‌دهند. پس از انجام برش کاغذ ها داخل جعبه قرار گرفته و بسته ‌بندی می ‌شوند.

سرعت کار دستگاه فول‌ کات بسیار بیشتر از دستگاه تیغ و تا بوده و همچنین دارای قابلیت تنظیم ابعاد نیز می ‌باشد.

 

در سال ‌های اخیر نوع دیگری از دستمال کاغذی نیز تولید شده که دستمال خانواده یا فلکسی نام دارد. فرآیند تولید این دستمال مشابه دستمال جعبه ‌ای است. با این تفاوت که در پلاستیک‌ های طراحی ‌شده بسته ‌بندی می ‌شود.

 

دستمال کاغذی تبلیغاتی
دستمال کاغذی تبلیغاتی

 

دستمال توالت (دلسی)

دستمال توالت یا دلسی با توجه به نوع کاربرد معمولا به صورت 3 و یا 4 لایه تولید می ‌شود. همچنین جهت افزایش سطح تماس، برجستگی ‌هایی نیز بر روی سطح آن ایجاد می ‌شود.

جهت تولید دستمال توالت، رول کاغذ بر روی یک دستگاه رول ‌باز‌کن و سمت دیگر آن نیز بر روی یک رول مقوایی قرار می‌ گیرد. تیغه ‌های برش بسته به نوع استاندارد بر روی انتهای رول تنظیم می ‌شوند. در حین باز شدن رول اصلی در یک سمت و جمع شدن رول بر روی لوله مقوایی، عملیات برش نیز انجام می ‌شود.

پس از پایان عملیات برش دستمال ‌ها به صورت 2، 4، 6 و یا 12 قلو و در کیسه‌ های طرح‌ دار نایلونی بسته ‌بندی و جهت مصرف عرضه می ‌گردند.

دستمال کاغذی‌ها از سبک‌ترین نوع بافت کاغذ (۱۴ ۱۸g/m2) ساخته می‌شوند. سطح دستمال با استفاده از غلتک‌ها نرم‌تر می‌شود. این کاغذها معمولاً از ۲–۳ لایه تشکیل شده‌اند. به دلیل نیاز به کیفیت بالا، معمولاً این دستمال‌ها از خمیرکاغذ شیمیایی ساخته شده، هرچند ممکن است بعداً بافت بازیافتی کارشناسی‌شده‌ای به آن اضافه شود.[۱] ممکن است این بافت کاغذی بعداً به نرم‌کننده‌ها، لوسیون‌ها و عطرها برای ایجاد حس درست آغشته می‌شود. پس از پایان تولید این دستمال، آن‌ها دسته‌بندی‌شده و در جعبه یا به صورت بسته جیبی عرضه می‌شوند.

 

دستمال کاغذی
دستمال کاغذی

دستمال ژاپنی، آنگونه که در سفرنامه اروپایی قرن ۱۷م از هاسه‌کورا تسونه‌ناگا آمده: «آن‌ها بینی‌شان را با کاغذهای نرم و ابریشمی که به اندازه کف دست است می‌گیرند. هرگز آن‌ها را دوباره مصرف نمی‌کنند، آن‌ها را بعد از مصرف روی زمین می‌اندازند و بسیار خوشحال می‌شدند از این‌که مردم ما خم می‌شدند تا آن‌ها را بردارند.» در سال ۱۹۲۴، دستمال کاغذی‌ها به شکلی که اکنون استفاده می‌شود در کیمبرلی-کلارک به عنوان کلینکس معرفی شدند. این محصول ساخته‌شده بود تا کرم را از صورت بزداید. تبلیغات اولیه کلینکس را با دپارتمان‌های آرایشی هالیوود متصل کرد و گاهی مورد تأیید شهرگان (هلن هیز و جین هارلو) که از کلینکس برای پاک کردن گریم و کرم بازیگریشان استفاده می‌کردند قرار گرفت. این مشتری‌ها بودند که شروع به استفاده از کلینکس به عنوان یک دستمال یکبار مصرف کردند، یک نقد در سال ۱۹۲۶ توسط یک روزنامه در پئوریا، ایلینوی دریافت که ۶۰٪ از مشتریان از دستمال برای پاک‌کردن بینی‌شان استفاده می‌کنند. باقی ۴۰٪ هم از آن برای مصرف‌های مختلفی چون دستمال سفره و دستمال توالت استفاده کردند.

چاپ و طراحی

به کار بردن راهبردهای تبلیغاتی مختلف برای هر برندی لازم است تا بتواند جایگاه خود را در ذهن مشتریان تثبیت کرده و پیشرفت نماید. روش های متنوع تبلیغاتی به هر محصولی کمک می کند تا در مقابل رقبای خود متمایز شده و آن ها را پشت سر بگذارد. یکی از راه های تبلیغ برای رسیدن به این اهداف، استفاده از روش تبلیغ بر روی جعبه دستمال کاغذی است. به کار بردن روش تبلیغ بر روی جعبه دستمال کاغذی اختصاصی ، نوعی بازاریابی ویروسی محسوب می شود که با جلب نظر مشتریان به طرح های جذاب روی بسته بندی دستمال کاغذی، تصویری از محصول را در ذهن مشتریان حک می کند. این روش تبلیغاتی هم مانند هر نوع بازاریابی دیگری نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

به کار بردن راهبردهای تبلیغاتی مختلف برای هر برندی لازم است تا بتواند جایگاه خود را در ذهن مشتریان تثبیت کرده و پیشرفت نماید. روش های متنوع تبلیغاتی به هر محصولی کمک می کند تا در مقابل رقبای خود متمایز شده و آن ها را پشت سر بگذارد. یکی از راه های تبلیغ برای رسیدن به این اهداف، استفاده از روش تبلیغ بر روی جعبه دستمال کاغذی است. به کار بردن روش تبلیغ بر روی جعبه دستمال کاغذی سفارشی، نوعی بازاریابی ویروسی محسوب می شود که با جلب نظر مشتریان به طرح های جذاب روی بسته بندی دستمال کاغذی، تصویری از محصول را در ذهن مشتریان حک می کند. این روش تبلیغاتی هم مانند هر نوع بازاریابی دیگری نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

طراحی دستمال

دستمال کاغذی جیبی می تواند جایگزین منو، کارت ویزیت، بسته های دستمال رومیزی کافی شاپ ها و یک هدیه بیاد ماندنی برای مشتری شما باشند. طراحی و سایز مناسب برای حمل نقل آسان از نکات مهم دستمال جیبی می باشد که بطور اختصاصی به آن توجه بالا دارد. ایده تبلیغ بر روی دستمال کاغذی می تواند به عنوان یک ایده نو و کاربردی شناخته شود که همواره جای بهبود در همه زمینه ها را خواهد داشت. مراجعه به یک مجتمع چاپ و بسته بندی و سفارش دستمال کاغذی سفارشی می تواند این امکان را برای شما فراهم کند تا با طراحی مورد نظر بتوانید محصول خود را در قالب یک تبلیغ بر روی دستمال کاغذی به مصرف کنندگان معرفی نمایید.

دستمال کاغذی

مسلما همه شما می دانید که امروزه دستمال کاغذی به عنوان یک وسیله بهداشتی و بسیار پرکاربرد استفاده می شود. از این رو در هر مکان و محفلی از بسته های مختلف دستمال کاغذی استفاده می شود. این یعنی دستمال کاغذی یک وسیله بسیار پرکاربرد در جامعه و یک شغل مناسب در صنعت کارتن سازی محسوب می شود. این جاست که شما می توانید هدف تبلیغاتی خودتان را روی کاربرد بالای دستمال کاغذی سوار کنید و این اتفاق باعث می شود که در نظر کاربر به شکل ناخودآگاه دیده شوید و همیشه حضور فعال داشته باشید. از این رو چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی یکی از انواع تبلیغات محسوب می شود که در انواع کشورها و شهرهای مختلف مانند دستمال کاغذی تبلیغاتی تهران وجود دارد. به طبع سفارش طراحی دستمال کاغذی اختصاصی نیز درصد بالایی از سفارشات تبلیغاتی مشتریان را به خود اختصاص می دهد. از این رو بهتر است با شرکت چاپ و بسته بندی به عنوان یکی از بهترین تولید کننده دستمال کاغذی سفارشی آشنا شوید.

چرا دستمال کاغذی اختصاصی تولید کنیم؟

1- هزینه بسیار مناسب نسبت به سایر تبلیغات

2- بازخورد بسیار عالی مشتریان و مصرف کنندگان

3- ماندگاری بالا نزد مشتری

4- نامحدود بودن زمینه فعالیت صنفی

5- هدیه ای زیبا و قابل استفاده در تمامی اماکن عمومی و خصوصی

6- نیاز تمام اقشار جامعه به مصرف دستمال کاغذی

7- ابعاد جعبه دستمال کاغذی فضای مناسبی برای تبلیغ می باشد.

8- توجه به رعایت مسائل بهداشتی مشتریان

 

استفاده از دستمال کاغذی تبلیغاتی همچنان بهترین راه حل برای نمایش برند و محصول خود به مخاطبین است چه خوبه اگر دستمال کاغذی تبلیغاتی مورد استفاده از چاپ با کیفیت و دستمال کاغذی مرغوب استفاده شده باشد، دقت داشته باشید استفاده از دستمال کاغذی مرغوب باعث می شود برند و محصول شما دوست داشتنی تر و این باور را در ذهن مخاطب ایجاد کند که محصول شما نیز مانند این هدیه تبلیغاتی با کیفیت و ماندگار است.